יום רביעי, 22 ביולי 2015

טיפולי מזותרפיה


טיפולי מזותרפיה, לעור איכותי ורענן!

כאשר מדובר בטיפולי עור אשר נראים מורכבים ובעיתיים לטיפול, טיפולי מזותרפיה, יכולים להוות את הפתרון האידיאלי עבורם. טיפולי מזותרפיה, הם שיטות טיפול בתחום טיפולי העור, שכדאי לכל אחד עם בעיית עור כלשהי לדעת עליהם.

מהם טיפולי מזותרפיה?

טיפולי מזותרפיה הם טיפולים שנועדים לשקם את העור בעיקר מפגעי זמן,  אך גם מעוד בחינות. כאשר קיימות על העור צלקות שמשוות לעור מראה לא אסטטי, כאשר יש קמטים בולטים בעור או סימני מתיחה, טיפולי מזותרפיה מעניקים את הטיפול הרלוונטי לכל בעיה.  הטיפולים משווים לעור מראה טוב, רענן ואיכותי יותר. משמעות השם מזותרפיה הוא מזו- אמצע תרפיה- טיפול. משמע: טיפול הנעשה בשכבה האמצעית של העור. הטיפול הומצא ב1950, על ידי רופא צרפתי, שהעניק תרופות לפנים העור, על ידי מזרק. אז התרופות נועדו בעיקר לשם שיכוך כאבים, אך במהלך השנים, החלו הטיפולים הללו לצבור תאוצה גם בתחום הקוסמטי.

כיצד נעשים טיפולי מזותרפיה?

טיפולי מזותרפיה נעשים על ידי החדרת חומרים פעילים, לשכבת הדרמיס בעור, שהיא שכבת האמצע של העור.  החומרים נועדים לשם מילוי העור, העלמת קמטים, סימני מתיחה ועוד. הטיפול מיועד לכל סוגי העור ועל ידי הזרקת החומרים המתאימים, ניתן לשוות מראה טוב יותר, לכל בעיית עור. הטיפול נעשה או בעזרת מזרקים קטנים, או בעזרת פולסים חשמלים עדינים. בכל מקרה, התוצאה בעור לאחר הטיפול, מתבטאת במראה זוהר, חלק וטוב יותר של העור ובהעלמת הפגמים שבו.

היכן ניתן לעשות טיפולי מזותרפיה וכמה הם עולים?

טיפולי מזותרפיה ניתן לעשות בכל מרפאת קוסמטיקה המעניקה שירותים קוסמטיים שונים ומתמחה בסוגי הטיפול הזה.  מחיר הטיפולים משתנה בהתאם לסוג הטיפול ואופי הטיפול וכן בהתאם למקום בו מתבצע הטיפול. ניתן לקבל טיפולי מזותרפיה שונים החל מ1000 ₪ ועד 7000 ₪.  טיפול מזותרפיה מתאים לכל מי שרוצה לטפל בפגעי עור שונים ולקבל עור רענן , איכותי, נקי , זוהר ויפה יותר.

טיפולי מזותרפיה, הם טיפולים דומיננטיים בתחום הקוסמטי העוסק בעור. הם מעניקים תוצאות באופן מיידי ומעניקים פתרונות כמעט לכל בעיות העור. הטיפול נקרא אמנם טיפול פולשני, אך הוא לא מסוכן וכדאי, לכל מי שמרגיש שהוא חייב שינוי כלשהו במראה העור, לעבור אותו.

המשיכו לקרוא על טיפולי פנים בבאר שבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה